hih, päätimpä minäkin alkaa blogia kirjoittelemaan. oon ennenkin kirjoitellut blogia, mut aina se on johonkin jääny. ehkä ne on ollut jotain villityksentapaisia, mutta ei siitä sen enempää. nyt vähän minusta ..

* mä oon hulluna piirtämiseen. aina on pakko olla kynä ja paperia, ei tuu mitään muuten.

* mulla on suunnitteluaddiktio. ihan pakko suunnitella moneks viikoks eteenpäin meikit ja kaikki : D

* mä harrastan partiota, joo. se on vaan niin vapauttavaa, eikä tunne itteään niin pinnalliseks miltä saattaa näyttää .

* mulla on pikkunen koira jonka kanssa peuhaamista mä rakastan, no ehkäpä ..

* mä oon vaan 155cm pitkä :)

* mun huonoin numero oli viime välitokarissa 8 ;__;

* asun pikkuruisessa tuppukylässä, joka selittää sen että en nyt ihan koko ajan voi ravata shoppaamassa ..

* nyt nää faktat alkaa käydä sen verran epätoivoisiksi että lopettelen !

tulipa lyhyt postaus, mutta jos vaikka kohta pamahtais jotain mieleen.. Ja kanssa jos nyt jotenkin eksyt tätä blogia lueskelemaan, niin pistäs kommenttia ja vaiikka ehdotuksia mistä voisin kirjoitella !

rakkaudella

 

sara